Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Intresse

Om intressen och dess betydelse, skall medges att mitt intresse för tipspromenader, har svalnat betydligt, så få se om intresse infinner sig om söndag. Det kan vara så illa att jag helt och hållet går inför min tränning. Om Ni/Du tycker att det är tråkigt, då får jag väl finna mig i det. Som sagt man träffar nya o gamla bekanta när man är och tränar, så igår var det en gammal bekant som jag träffade(hon som hade Café Kometen) Det är extra roligt för den skull, inget fel med nuvarande bekantskaper, men som en sliten gammal fras lyder; omväxling förnöjer och förhöjer livsvaron.

L.I.Längtans

1 kommentar:

  1. Det är ju skönt att finna sitt otium. Livet är fullt av val och prioriteringar, det är bara att önska god fortsättning!

    SvaraRadera