Summa sidvisningar

fredag 18 juni 2010

Royalist

Man får nog ge med sig, jag är en royalist, tror jag. Det kändes underbart att se kronprinsessan och Daniel Westling, vet inte, men jag gillar det svenska kungahuset, dom är lite i min stil, tycker jag. Kanske oförskämt att jämföra sig med kungligheter, men å andra sidan, dom är ju i grund och botten som alla vi andra, vanliga människor. I kväll har vi varit och "cyklat" tog bilen ut, regnvarning, och fick se och höra Leif o nilla, The Playtones, mycket svängig musik, gamla godingar, 50-tal, 60-talsmusik, Sen pricken över i:et gympaläraren från Lundsberg var där med sin fru, så imorgon är vi bjudna på kaffe hemma hos dom i Furuvik, det ska bli intressant, han har bland annat en autograf från Jerry Lee Lewis plus pennan som Jerry Lee skrev med. Dä ni. Han berätta, att i höst skall han göra ett besök hemma hos Fats Domino. Det verkar som om allt som sagts i kväll är för bra för att vara sant, men sant är det, vartenda ord. Så gott folk, vi ses väl som vanligt i morgon förmiddag, på frälsis, så det blir inget Bjurbäcken för våran del. Förresten blir det något bakande i helgen, har Du fått tag i någon bakskiva. God Natt från en royalist, Dominion

1 kommentar:

  1. Trevligt!
    Jodå, hittade en "bakskiva" på IKEA + lite annat. Ska nog försöka "cometenreceptet", kanske på söndag eller nån annan dag. Kommer efter Melodikrysset som vanligt.

    SvaraRadera