Summa sidvisningar

måndag 19 juli 2010

Existens

Detta mina vänner är efter långt och mycket bloggande, det sista inlägget för min del. Slutet har ett namn, kanske inte den sista vilan, men då inget annat finns. Där det inte finns nåt, kan vara en hamn, en att vila i, inte för evigt, men för salighets skull, för var och en. Så sammantaget, kampen om livet och dess existens fortsätter, men i en annan skepnad, för min del, tack alla Ni som läst, men inte lämnat kommentarer, det gör inget, huvudsaken är att någon har tagit sig tid, Tempus Fugit, tiden flyr likt en svan som ej aldrig landar, i ett moln av evigt skimmer, såsom det guld på marken glimmar, skola mig alltid se den tiden an, som slog an en ton av hopp för ett mänskligare klot. Men den dagen, ty den ligga långt fram, vi ej kunna blika över så lång tid, så att vi framträder i sann anda över vår tillkorta kommande.

Mitt rätta jag är L.I.Lundberg

1 kommentar:

  1. Det kanske lämnar plats för något annat som är minst lika bra? Jag hoppas på det.

    /Anna på Kometen

    SvaraRadera