Summa sidvisningar

söndag 1 augusti 2010

Lite

Har en liten ångest över att jag slutade blogga, så därför är man plötsligt tillbaka, i ett huj. Har börjat med Facebook, men jag vet inte, inte min stil, eller vad man nu ska säga om det. Det är nog bättre att blogga, då är man lite friare att skriva, lite som man vill. Klart är ju att man vill skriva, om det är bra eller inte vet jag faktiskt inte. Men ett behov är det definitivt. Har i alla fall sen sist jag var inne, börjat att träna på allvar, nästan varje dag(varannan). Så nu är förhoppningen att kilona ska rasa, magen bli som ett tvättbräde. Nåja, det var att ta i. Faktum är att man känner sig väldigt i välbefinnande. Lasse

2 kommentarer:

  1. Trevligt att se dej här också! Välkommen åter!

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Du kunde inte hålla dig ifrån. Det tyder ju på att du trivs med att blogga trots allt anser jag!

    Jag jämför det lite med vår boendesituation. Vi har varit inställda på att flytta. Så kom vi fram till att vi inte ville. Och så trivs jag plötsligt så himla bra här hemma trots att jag nyss var lite less.. Kanske räcker det med att sälja cafét. Man ska nog inte göra för många stora förändringar på en gång.

    Anna

    SvaraRadera