Summa sidvisningar

måndag 12 september 2011

Älsklingar

Ja det har jag så det räcker och blir över, det är nästan för mycke att hantera, man vet inte hur bra man har det, idag till exempel så köpte min son en jacka till sig själv och eftersom inte hans syster har så mycke pengar, så fick hon också en jacka, för det behövde hon såklart. Till mina andra älsklingar, så är det dom som är med och dansar ZUMBA, dom går inte av för hackor, där ibland är naturligtvis min högt älskade hustru med och vickar på höften till syndigt goa låtar så som loca loca. Idag så avslutade vi med en låt som fick värmen att stiga i den svettiga själen, låten var amor amor, lite lagomt vajande, så som asplöv darrar för en lätt bris i lokalen. Sedan får man ju tänka att man drömmer sköna härliga drömmar och blir vaggad till toner av musik ur svansjön.

Till något mer vardagslikt så hade jag 11 rätt på gårdagens brasträffspromenad, fel på fråga 2, tog där 10% skulle ha varit 20%

L.I.Lykke(li av cose)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar