Summa sidvisningar

tisdag 6 september 2011

Uppkast

Så kan man välja att beskriva natten som var, inte speciellt nöjsam kan man lugnt påstå, så vad hände, jo fruktansvärda magplågor, sådana som att man inte kan annat än att ligga på rygg, sova var det inte att tänka på, fort som jag vände mig åt än det ena hållet eller det andra hållet så kom smärtan, så vad att göra ligga snällt på rygg, men det går inte så länge, så till slut så var jag nöd och tvungen att kasta mig hals över huvud upp och in på toaletten för att bli av med dom onda bakterierna som i det här fallet var hela dagens intag av föda. Därmed så var det lugnt ett tag, faktiskt ända tills jag skulle upp och gå till jobbet, lite honungsvatten med en tekaka som jag tog några bett på, man är ju inte precis vrålhungrig efter en sådan pärs. Men idag har det, hör och häpna, nästan varit en normal dag, ingen träning av förståliga skäl. Så imorgon (onsdag) så blir det en slowmotion-dag. Det kan ju faktiskt vara rätt skönt att vila kroppen, man är ju inte mer än en människa. Tänk på Edra nära och kära, man har dom till låns, kan man ibland tycka, rätt va de e så finns dom ej mer, då är det så dags att tänka på dom, visdomsord, jo men förvisso sanna.

L.I.Lyna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar