Summa sidvisningar

torsdag 2 februari 2012

Rampljus

Några fraser som förändrade våra liv, jag skulle inte ha varit här, men nu är jag tillbaks, försent ska syndaren vakna, har jag återuppståt, släng inte bensin på den som redan är sved, jag har fått känseln tillbaks, den sitter i mina spretiga fingrar, låt dom skriva så tänker Du, jag vill inte gå i skolan sa Per, men det gjorde han ändå och historien upprepar sig, låt mig vara sa Sara, men hennes lilla barnaskara fick ta till greppen, som ingen ville se eller förstå. Sammanfattningsvis begriper jag mig inte på alla dessa myndighetpersoner som för talan för individen och som helst av allt vill se dem/den gå under. Skönt att få skriva dessa rader, om än i begriplig fras.  Det är väl så att mitt sätt är och förblir på det här sättet, jag vet ju inget annat.

L.I.LGreijern

1 kommentar: