Summa sidvisningar

söndag 19 juli 2009

Myopisk

Kvällens rubrik syftar på min belägenhet, som varit mig trogen hela innevarande liv, och jag blir inte kvitt det, hur jag gärna anstränger mig, jo det finns en sak jag kunde göra, och det skulle kunna lösa en del frustrationer när det gäller seendet. En operation som är över på en halv timme per öga, men som vanligt finns det hinder på vägen fram till ett beslut. Som var och en förstår, så som det alltid handlar om, så är det pengar och det finns det ju inte obegränsat med ,för min del. Kollar ut just nu med stirrande med vidöppna ögon, det regnar, inte manna, det skulle ha varit förnämt, med då har den fattige inga fickor, eller hur det nu var.

Jag tror att jag har fått grafomani, de ni. Vi ses/hörs

3 kommentarer:

  1. Jag tror jag förstår, men det stör inte. Alltid trevligt att ta del av dina funderingar.

    SvaraRadera
  2. När det regnar manna från himlen har den fattige ingen sked.

    SvaraRadera
  3. Nu vet jag vad grafomani är.

    SvaraRadera