Summa sidvisningar

måndag 29 mars 2010

Ej

Vet ej hur många rätt jag hade på gårdagens påskatramp, men ganska många tror jag i alla fall, att jag har. Hårddiskar kommer, hårddiskar går på Roy o Rogers fildelningssajt. Hur gick med den tyska vännen , wi alten är Du, hur gammal är Du, betyder det, sa C.L. Vet inte om jag kommer till nåt fika idag, skall gubevars börja träna idag, tror jag, vi får väl se hur det blir med det. Har i alla fall anmält både mig o frun till Sannabadets Wellnes Center, med start den 2 maj-10. Det skall i alla fall bli kul, då kan man ju bada efter väl förrättat värv(träning). Skall iväg en sloviz och köpa kattmat o sand, till dom små busarna(liven). Har kvällen denna vecka, till och med torsdag, så Lååååånnnnggggfredan är jag ledig, och resten av påskhelgen. Så nästa begivenhet blir på Annandag påsk, ute på Marieberg i strålande solsken, hoppas vi. Snart är det April och då är det slut med Mars. Mars

1 kommentar:

  1. Långfredag, ja, den kan vara låååååååång. Men vi får se till att den inte blir så lång...

    SvaraRadera