Summa sidvisningar

söndag 22 maj 2011

Natt

Sitter på kammarn och tänker på vad,
undrar Ni förstås, jag det kan man
undra, sa flundran, om mört är en fisk.
Nej skämt oåsido, så vet jag faktiskt
inte vad jag tänker riktigt, det skulle
i så fall vara på SPINNING förstås, att
detta skall tillfoga mig en sådan till-
fredskänsla, det är liksom ofattbart
tycker somliga, men det är ren å skär
lyckokänsla, att sitta där och trampa
på, i lågt tempo för att i nästa
tramptag vara på väg i en uppförsbacke
vad annars, det ska ju kännas att man
lever och det gör man i allra högsta
grad. För informations skull kan jag
nämna att senast det begav sig så gjorde
jag änna på 1114 Kcal, inte dåligt på en
timme, som vi brukar hålla på, så mitt
genomsnitt i Kcal-förbrukning ligger
på 850 Kcal, bra va.

L.I.Lärking(rotgel)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar