Summa sidvisningar

lördag 15 oktober 2011

Rörigt

Idag har det varit mycket för min lilla kropp, tror att jag klarar mig på att göra mindre, men ibland så är det nödvändigt att ha mycket för sig. Som att tvätta bilen t.ex. som jag gjorde i morse, 2 timmar och 40 minuter tog det att svepa över den gyllene bilen. Nåväl, jag ställde till det med annat, såsom att koka över mjölk i en kastrull på spisen, det tog sin lilla tid att ta rätt på, förstås, men det var självförvållat. Man skall inte tro att man inte har gjort det man skulle göra och ändå så gör man det!! Men belöningen bestod i fika på frälsis, där dom trevliga och kärvänliga vännerna väntade på mig, speciellt en av dem, så tycker jag, trivs i hennes sällskap. Var sedan en sväng hemåt, för att läsa tidningen och upptäckte där en annons om öppet hus på Casco(Akso Nobel) så tänkt och läst ut till Casco, en rundvandrng i deras anläggning, och korv å fika därtill, gott var det, intressant var det att ta del av lim och andra fästliga produkter.

Ses imorgon på o i spåret.

L.I.Ladbrocker(crocket)Davy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar