Summa sidvisningar

måndag 31 oktober 2011

Saknad

Vill härmed få erkänna att jag har saknat gymet och människor, inte maskinerna dom finns ju alltid på plats, men det gör inte dom trevliga människorna, inte alltid. Men som sagt det är ju huvudsaken att man inser att det är värt att gå ner på ett pass och samtidigt veta att man går så småningom ner i viktträsket, vilket kan beskrivas som ett elände för en del, men inte för mig har inte tränat på två månader och följdaktligen ej gått upp så mycket som ett gram, för att jag istället gått ner i vikttabellen. Det som var mest roligt denna gång var att jag inte tog ut mej så till den milda grad som jag brukade göra, nej nu vart dryga timmen som jag höll på, främst då med ett trevarvs Easy Line-pass á 45 sek på varje station, inalles med pausar 45 minuter, det är ett så kallat normalt tillgodogörande av sin muskelmassa i paritet med gängse normutvecklare som äro min tränares rekomendation.

L.I.Lapidun(fören Eder massorna) till kamp mot osunt intag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar