Summa sidvisningar

tisdag 4 oktober 2011

Stan

Var och gick på stan idag, gick in på frälsis där satt Kalle och Solweig, det gjorde jag medans frun satt hos frissan och blev än vackrare än hon är, det räcker ju i och för sig. Nåväl fikade gjorde jag, ej någon kANELBULLE, trots att det var den bullens dag. Gick sedan för att möta upp min hustru hos frissan och därefter gick vi till synoptik för att justera hennes glasögon, dom har en tendens att ramla ner på näsan. Sedan bar det av hemåt, men vi hade glömt en sak nässpray, så det bar av till apoteket på sjukhuset, där döm om min förvåning så såg jag en skymt av J o S i hissen upp, hann precis att säga hej till dom. För att sedan gå ut och ta bilen hem så kom Hans och strettade i motvinden med sin cykel och packning på densamma. Så på det hela taget så har jag träffat alla mina vänner idag utom dig K.H. Du får väl läsa sakta detta långa inlägg och krya på dig, om Du fortfarande är matt av magåkomman, så hav förtröstan det går över.

L.I.Lanel(rulle)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar