Summa sidvisningar

fredag 22 juni 2012

Fördelar

Förmodligen är väl jag inte som andra,
vill att jag ska va, hur ska man va,
inte vet jag, man borde skaffa sig,
en spark-stötting, för det är väl,
det man sysslar med, för alla vet ju,
att sparkstöttingar har med-ar,
det är väl att rekommondera, det,
med medar, så man blir en bättre med-lare,
så sätt i gång och moddla, så får vi ta till
en boddlare, om man nu visste vad
det var. De som ser hör och vill vara
en i mängden så ä inte jag den att
stå i dess väg, jag vill och har för det
mesta tagit mig fram och även
tillbaks, dock ogärna det senare,
men framåt skall vi alla vandra
om än så det är genom eld eller
stadsparker, finns det ett vetande
 så vet jag inte varför det blir ett
sådant ståhej kring det gröna
alternativet, slå ett slag för det
vänliga alternativet istället, glöm
oförrätter och allt annat som ger
smolk i den lilla glädjebägare
som VI alla vill åt.

Tack för ordet, det har makt,
så tänk två gånger innan Ni
skiver, alla inräknade, ingen
glömd. Inklusive mig själv.

L.I.Litra ( Jag vill ej som
Ikaros tappa mina vingar!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar