Summa sidvisningar

lördag 9 juni 2012

Möte

Tänk vad ett möte kan betyda, idag var det ett sådant möte, en person som har stått mig väldigt nära, kom förbi när jag satt som vanligt och fikade på frälsis, jag rusade ut och ikapp min välbefinnare, för så kan man säga att han har varit för mig allt sedan den dagen jag första gången fick vara med och fara ut på resa(semester). Tänk att en enda person kan ha haft en sådan inverkan som denna person har haft på mig. I allt jag gjort så har dnna person haft den betydelse som har visat sig påverkat mitt sinnelag kan man lungt påstå utan att därför överdriva. Det lugn och den harmoni som denna person har gett mig, för så kan man väl påstå, utan att säga för mycket. För det som man blir präglad under unga år sitter i både själ och hjärta. Men så är det mitt liv som har blivit som det blivit i mångt och mycke på grund utav den förnämliga människa, utan skryt.

Det finns mycket gott i vissa personer, än mer i andra, det gäller att ha turen att få del i denna fina livscykel, så är det, han skall  för evigt vara mig tacksam, hoppas att jag själv ingjuter samma förmåga, hoppas kan man ju alltid. Var generös, slösa med superlativerna, då kommer allt att ordna sig, ska Ni se.

L.I.Lycko-sam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar