Summa sidvisningar

måndag 8 februari 2010

D.O.S.

Idag har det varit en bra dag, för jag har varit Driftig=lika med, har utfört mitt arbete till ynnest för det allmänna, Omtänksam=lika med, varit min hustru till lags, hjälpt henne med att tvätta. Social=lika med, varit och fikat med mina underbara vänner, som alltid har tid för samvaro. Man skall när dagen är slut känna att man har gjort det som krävs av en, man skall kunna räkna upp tre(3) ting eller nåt som man har gjort som är bra, både för en själv och naturligtvis för någon annan. Pröva detta mina vänner, att räkna samman något Du/Ni har gjort under dagen som gick, ibland kan det va svårt att över huvudtaget komma på nåt som man har gjort, som är bra, men det är inte så svårt som det låter, man skall låta sig tänka i små banor, slå inte på för stort, då blir bara ambitiöst(allvarligt menad). Oe....Törnblom, Mia

1 kommentar: