Summa sidvisningar

måndag 14 september 2009

Habitué

Det kallas att vara stamgäst enligt rubriken i dagens ämne, tänk att alltid ha det så här, som nu. Vara till freds med sig själv, är ett av dom självklara elementen för gott liv, jo ser ni folk därute i natten, när ni vaknar om morgonen och har den där känslan, den goda , så kan man tycka att det alltid ska va, men si så är det inte. Varför undrar man lite till mans, beror det på den vandring vi har gjort fram tills dags dato, jag för min del tror faktiskt att det har en stor verkan på hur dåtiden såg ut, man växte upp med mycket kvinnliga förtecken, alla i min närvaro var till uteslutande kvinnor. Så jag tror och min fasta övertygelse är att det är den främsta orsak eller om Ni vill verkan att det har format mitt innersta väsen att bli den jag blev. Finns säkert många fler varianter på hur man blir den man blir, men jag är väldigt nöjd som det nu är. Har Du inte fallit från himmlen, du strålande morgonstjärna så vet ej gudarna hur det hade slutat. Om den ljusnande tid framgent skola vara mig givet, så ge mig texten att skriva fortsättningen.

Vi ses/hörs

1 kommentar:

  1. Den kommer till dej om du bara fortsätter att vara. Hälsa Caroline i morgon!

    SvaraRadera