Summa sidvisningar

måndag 11 oktober 2010

Tråd

Nej, så ska inte jag bli, trådsmal. Men en röd tråd går igenom mitt liv, verkar det som. Den röda tråden är inte kärlek, utan den röda tråden är träning och åter träning, idag var det inte bara ett pass easy line, utan två, med två olika ledare, det första passet(45min.) var relativt lagom, medan andra passet(45min.) var lite mer om säger, styrka var det i varannan övning, så nu vet jag vad det innebär att bli svett. Utan att jag med självgodhet, nu igen, säger att min puls var uppe i måttliga 151 så var den tillbaks efter gjort pass på 98, bara så där, tyder på en ganska god kondition. I morgon får jag nog vila, för det stundar hårda tider om onsdagen, det vanliga plus ett pass afro-harmoni=styrka-lugn. Så om man skall personifiera mig med något blir det träning.
L.I.Lafroni

1 kommentar:

  1. Visst är det nyttigt med att hålla i kropp i "trim". Men lite kärlek behövs också i våra liv.

    SvaraRadera