Summa sidvisningar

torsdag 14 oktober 2010

Var-för

Så kan man kanske säga, att vara för nåt eller varför? Det kan uttrycka sig i hur man mår, det vanligaste är ju att man säger "jag mår bra" för skulle man säga, ä jag mår inte så värst bra idag, eller kommer, i vissa fall, varför mår Du inte bra? Då vill det till att den som frågar, orkar lyssna, men så är det ju inte alla gånger. Så det enklaste är ju då att säga att man mår bra. Hur kan man då vara för nåt, jo man kan ju gå och träna, då blir man både för och positiv i sitt uttryck. I dag har jag och min dotter varit på Yoga, jag min andra gång, det är fullständigt makalöst bra träning, för både muskler och själ. Erika som leder Yogan är född i Honduras och det gjorde i sin tur att hon och min dotter började att prata spanska, så det bara vissla om det, vi andra förstod inte ett jota. Så än en gång "gå och träna" eller gör det som Du/Ni mår bra av, som en vis person skrev i en kommentar härom dan. Jag önskar att alla hade nåt bra att göra eller dela med sig av. Så ett mantra borde va, må som Du vill, men må bra.
Det är är klart att alla inte har dom förutsättningar som krävs, men var-för så går allt så mycket lättare.

L.I.Lepetris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar