Summa sidvisningar

torsdag 31 december 2009

2009

Året som gick, har varit som det brukar med år som går, man blir varse att man har blivit ett ÅR äldre. Vet inte om det är bra eller inte, men en sak är då säker, att det året 2009 har varit i mitt tycke en av de bättre åren som jag har varit med om hittills. Dessa underbara människor som fortfarande trivs i mitt sällskap och jag trivs med dom som är mej nära. Och Ni vet ju eller hur vilka Ni är, och för att inte bli för högtravande, så Ni är det BÄSTA som hänt mig, hoppas att Ni tycker det samma, så ses Vi nästa ÅR, med samma goda förutsättningar. Jag kanske hade tänkt att skriva om året som gick, men det gick inte som jag hade tänkt, det blev så här i stället. Men det gör väl inget, kom ej på något annat, så det fick bli så här. Ett Gott Nytt År 2010
Önskas av Oe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar