Summa sidvisningar

söndag 27 december 2009

Vanlig

I morgon är det som vanligt igen(nästan) jag har semester så då blir det fika på Eje´s kl. 11.oo Vi kommer förstås att sakna en av de trogna(korsordsdamen) vi får väl klara oss utan henne en dag, nej men föresten, hon lär ju inte komma om tisdag heller, men väl på onsdag. I dag har jag varit ut och åkt många mil, till Skavsta flygplats med min älskade dotter, hon skulle åka till Frankfurt för att sedan åka vidare till Main. Det är lite av sorg att lämna sitt kött o blod bara så där på en flygplats. Jag har gjort det förut, så jag vet hur det känns inombords. Nåja man kan ju inte hålla i dom allt för länge, men det hjälper inte när det kommer till sådana stunder av farväl. Hon kommer ju förstås tillbaka den fjärde januari nästa år ÅR.

Semper idem....önskan är ett mysterium...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar