Summa sidvisningar

fredag 11 december 2009

Över

Nu är timmen slagen för övervägande av beslut, ska jag eller ska jag inte avslöja mina innersta drömmar, nej jag spar dom till ett senare tillfälle, det känns inte riktigt rätt just nu att tala om vad jag egentligen tycker och tänker i frågor som rör i huvudsak mig själv. Nu vart ju ingen klokare på detta resonemang, men jag har ett överblivit spörsmål, som jag tänkte att det skulle tillintetgöra sig själv. Bryggan till trygghet tycks ha förpassat sig till de inre rummen, som jag just nu inte har någon kontroll över. Så för att vara på den säkra sidan så får det bero ett tag till.

Semper idem....alla.....är......här..

1 kommentar:

  1. Den där bron är gsnska ranglig i början och lite otäck att gå på, men den blir stadigare med tiden.

    SvaraRadera