Summa sidvisningar

fredag 11 december 2009

Mellan


Mellan dessa kullar har jag en gång vandrat, ty jag var på väg till landet mellan. Va ä nu detta för ett land, jo det ska sägas att underbarare ställe får man leta efter, men nu är det ju så att jag har inte hittat det stället än, så man får nöja sig med det som finns.
Igår var det lite fest hemma hos feskarn och hans underbara smörgåstårta(hemgjord), den går inte av för hakor, sen vart det kaffe o tårta o kakor.
Semper idem....lagom.....kryss......igen..

2 kommentarer:

  1. Jag har hittat mitt land
    som jag drömmer om ibland
    det heter Kullaberg
    djupa dalar och höga berg

    SvaraRadera
  2. Landet mellan skulle ju kunna tolkas som landet lagom, men jag tror inte att du menar det. Tror att det är kopplat till "före" och "efter". Avvaktar fortsättningen.

    SvaraRadera