Summa sidvisningar

tisdag 22 december 2009

Juletid

Skulle fatta mig kort, men som alltid kommer drömmarna fort. Varde jag i denna värld, där det finns så mycken flärd. Nej jag voro i fantasins ypperligt sköna tillstånd, försöka duger att komma in i lugnets harmoni och otvingade stress, tänk va skönt att slippa kraven från både herre och tomte i skogen. Om där fanns en punkt att tillvaron som ej voro av krav ställda förväntningar i allt som skall göras till denna högtid som komma skall, jag tror att dom flesta av oss skulle må väldigt mycke bättre av att slå av på takten, nu inför kommande högtider. Där ser ni, saken ligger förstås i betraktarens händer, det gäller för var och en att ta det lite lugnare, så mår vi dessutom bättre i själen, tror jag(jag vet).

Semper idem....önskar alla en fröjdefull JUL...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar