Summa sidvisningar

fredag 8 januari 2010

Räkning

Om Du tror att ingen bryr sig om Du lever eller inte, försök med att hoppa över några räkningar. Så ska du se att det är någon i alla fall som vet att Du lever. Det kan va så att man ibland känner att ingen i hela världen vet att Du finns, men dom som Du står i skuld till dom glömmer Dig aldrig. Det var lite utanför mitt sätt att tänka och skriva, så se det som en(parentes). Tänkte på att Ni som kanske ibland tycker att jag skriver på ett konstigt sätt, men för mig är det inte konstigt, även om det faktiskt är så ibland att jag funderar över, vad har jag egentligen skrivit, men återigen så är det mitt sätt se saker och tingestar, på ett för mig givit sätt att tolka det vi kallar verkligheten. Så att skriva om väder och vind är ju inte så givande, det är ju alltid något med vädret, det är ju där hela tiden. Nej fram för frågor och funderingar som har ett värde.
Oe....dom kallar oss särlingar

2 kommentarer:

  1. Om man hoppar över räkningarna, då vet man att man finns

    SvaraRadera
  2. Man får i alla fall reda på att man finns.
    Oe....inkasso

    SvaraRadera