Summa sidvisningar

onsdag 6 januari 2010

Ytan

Det räcker att lägga orden på ytan, för är det så allvarligt att det jag skriver är så svårtolkat, så kanske det är dags att lägga bloggandet åt sidan eller vad tycker Ni, som läser och förundras över märkligheten i mina skriverier. Ty är det så illa, så får det bli så. Ty jag kände hur den goda vreden, den obarmhärtiga och oböjliga som rensade slaggen ur mina nedsvärtade händer. Mitt hjärta bävade och vidgade sig för det okuvliga som skedde, det var anden som krävde vedergällning för mitt tidigare sätt att ignorera sanningen. Även om jag inte kräver några svar av er därute så klart att det är roligt om det ändå finns några kommentearer utav Eder.
Oe....templet skola hava mina inskriptioner

1 kommentar:

  1. Man brukar ju säga att det dunkelt tänkta är det dunkelt sagda, men i det här fallet tror jag att själva skrivandet på sikt ger en soluppgång som skingrar dimmorna, för var och en! Låt tankarna flöda på ditt sätt!

    SvaraRadera