Summa sidvisningar

tisdag 17 november 2009

Sabina

Ja så heter dom, kakorna, som jag har bakat idag, skall ha dom till fredag, då min älskade hustru fyller år. Hon fyller inte jämnt, det gör väl ingen. Man fyller en gång per år, och det räcker så bra. Vi har börjat adventspyntat, lite grann. Inga ljusstakar ännu, men väl stjärnor på fot, dom står i stora rummets fönster och lämnar ett behagligt sken till den yttre världen, den världen som är från trottoaren sett. Skall nu gå ut i köksregionerna och diska upp den stora ugnsplåten, som jag använde till mina kärleksmums(sabinor).
Persefone för evigt.... ... . ... ..... .--.- ..-. .-. .-.- .-.. ... .. ... Korta o Långa(morse) se om ni kan tyda koden.

1 kommentar:

  1. H s e 5 i s i s rrrrr
    Det blev väl inte rätt?
    Men jag försökte.

    SvaraRadera